В Ужгороді відкрито перший сучаcний Центр обслуговування клієнтів газової компанії
Центр працює у форматі "відкритий простір"
24 квітня в Ужгороді на вулиці Погорєлова, 2 було відкрито перший у регіоні Центр обслуговування споживачів природного газу. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Закарпатгаз".
"Відтепер майже 63,5 тисячі мешканців Ужгорода та Ужгородського району зможуть швидко і якісно отримати консультації та здійснити усі необхідні операції: від оплати за послуги до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Якісний сервіс для споживачів "Закарпатгазу" забезпечуватиме кваліфікований персонал компанії", - повідомили у прес-службі.
Зазначається, що у Центрі, який працює в форматі "відкритий простір", створені комфортні умови для клієнтів: просторе приміщення, приємний інтер’єр, зручна зона очікування, дитячий куточок, можливість на місці скористатися онлайн-послугами компанії. Зокрема, у залі для споживачів розміщено термінал електронної черги, монітори для реєстрації у веб-сервісі "Особистий кабінет" та термінали для сплати за газ. За потреби консультанти Центру завжди допоможуть споживачам скористатися ними. Окрім того, для зручності людей з інвалідністю в Центрі передбачено спеціальний пандус.
"Пріоритетним напрямом діяльності компанії залишається запровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на усіх рівнях, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович. - Особливу увагу в нашому Центрі приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині приміщення. Тож "абонслужби" з довжелезними чергами мають залишитися у минулому".
Згідно із повідомленням, однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга.
"Ужгородці вже встигли скористатися новацією та оцінити її переваги. Програмне забезпечення дозволяє зручним чином розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло за допомогою візуального та голосового повідомлення поінформують споживачів щодо номеру місця вільного фахівця. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі", - сказано у прес-релізі.
Менеджери з обслуговування надають повний перелік послуг компанії: від інформації щодо стану особового рахунку й надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для під’єднання газового обладнання, його ремонту тощо.
Фото: Центр обслуговування споживачів ПАТ "Закарпатгаз"
Зазначимо, режим роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Закарпатгаз" - з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 17:00. Обідня перерва - з 12:00 до 13:00. Адреса Центру: м. Ужгород, вул. Погорєлова, 2 (вхід зі сторони вулиці Годинки). Якщо споживачу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він завжди може зателефонувати до контакт-центру компанії за багатоканальними телефонами (0312) 48-83-04 та (067) 01-03-104.