Щодня до Центру звертаються до 600 споживачів
За рік роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Житомиргаз" його послугами скористалися 138,5 тис. клієнтів компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Щодня в Центр звертаються до 600 споживачів, а в пікові дні, які припадають з 1 по 5 число кожного місяця, кількість відвідувачів може рости до 1,4 тис.
Більше 80% звернень стосуються роз'яснень по особовому рахунку, консультацій по оплаті за газ і передачі показань лічильника. Зокрема, фахівці Центру надали майже 200 тис. консультацій і прийняли 5,5 письмових звернень.
"Компанії, які працюють з людьми, ставлять в пріоритет потреби клієнта. "Житомиргаз" також прагне надавати якісний сервіс в зручних офісах. Ми подбали про те, щоб клієнт мав можливість оперативно в одному місці отримати весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. В Центрі обслуговування ми встановили монітор "тонкий клієнт". Тепер клієнти самостійно реєструються в Особистому кабінеті та користуватися ним. Для здійснення платежів встановлено платіжний термінал Ощадбанку", – зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.
За даними прес-служби, центр обслуговування клієнтів не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирської області.