Послугами ЦОК "Житомиргазу" за рік скористалися понад 138 тис. споживачів
Щодня до Центру звертаються до 600 споживачів
За рік роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Житомиргаз" його послугами скористалися 138,5 тис. клієнтів компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Щодня в Центр звертаються до 600 споживачів, а в пікові дні, які припадають з 1 по 5 число кожного місяця, кількість відвідувачів може рости до 1,4 тис.
Більше 80% звернень стосуються роз'яснень по особовому рахунку, консультацій по оплаті за газ і передачі показань лічильника. Зокрема, фахівці Центру надали майже 200 тис. консультацій і прийняли 5,5 письмових звернень.
"Компанії, які працюють з людьми, ставлять в пріоритет потреби клієнта. "Житомиргаз" також прагне надавати якісний сервіс в зручних офісах. Ми подбали про те, щоб клієнт мав можливість оперативно в одному місці отримати весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. В Центрі обслуговування ми встановили монітор "тонкий клієнт". Тепер клієнти самостійно реєструються в Особистому кабінеті та користуватися ним. Для здійснення платежів встановлено платіжний термінал Ощадбанку", – зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.
За даними прес-служби, центр обслуговування клієнтів не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирської області.