У 2016 році ПАТ "Хмельницькгаз" вже відкрив три сучасних центри обслуговування споживачів
У 2016 році ПАТ "Хмельницькгаз" вже відкрив три сучасних центри обслуговування клієнтів-споживачів газу європейського зразка. За цей період майже 300 тис. клієнтів отримали необхідні послуги, повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що нові центри обслуговування клієнтів газових компаній прийшли на зміну абонентським відділам, що донедавна функціонували за старою моделлю.
У прес-службі підкреслили, що наразі у новостворених підрозділах, не лише дизайн відповідає корпоративному стилю групи компаній РГК та ПАТ "Хмельницькгаз", але ще рівень сервісу створює усі умови для комфорту споживача: від зручних зон очікування до сучасної електронної черги та ряду сучасних можливостей.
"Завдяки відкриттю Центрів обслуговування, нам вдалося запровадити європейський досвід та надавати клієнтам справді мобільні, сучасні та доступні послуги. Наразі їх пропускна здатність, порівняно із донедавна існуючими абонентськими відділами, зросла на 67%. Тож тепер наші споживачі не вистоюють у чергах, адже електронна черга дає можливість отримати інформацію усього за 5-7 хвилин. Тому наразі працюємо над відкриттям аналогічного Центру обслуговування клієнтів у Волочиську", - сказав голова правління "Хмельницькгазу" Михайло Юрченко.