Порівняно з минулим роком, перелік послуг в сервісних центрах компанії збільшився на 30%
Протягом січня-липня 2019 року клієнти "Чернігівгазу" звернулися в центри обслуговування майже 180 тис. разів. Близько 146 тис. (81%) контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Понад 41 тис. прийомів - в обласному центрі. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Більше третини споживачів зверталися в компанію за роз'ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга - подача заяви на зміну власника (7,5% клієнтів). Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%", - йдеться в повідомленні.
З липня 2016 року "Чернігівгаз" почав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом "відкритого простору". Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Зараз подібні офіси функціонують вже у 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.
У порівнянні з минулим роком, перелік послуг в сервісних центрах "Чернігівгазу" збільшився на 30%. За словами прес-служби, на сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Крім консультацій з розрахунками, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок та провести оплату послуги на місці.
"Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі повинні були звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував начальник управління клієнтського сервісу "Чернігівгазу" Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, на допомогу нашим клієнтам ми плануємо і надалі розширювати мережу центрів обслуговування".
Найближчим часом АТ "Чернігівгаз" планує відкрити модернізовані офіси в Носовці і Ріпках, а до кінця року - в Борзні і Мене. Після цього отримувати послуги газової компанії у новому форматі зможуть майже 300 тис. (83%) клієнтів. Крім того, в планах "Чернігівгазу" до кінця року запустити пілотний проект "Мобільний ЦОК", який відкриє жителям віддалених населених пунктів Чернігівської області доступ до всіх сервісів компанії.
"Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua понад 94 тис. споживачів "Чернігівгазу" велику частину питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій і т. п. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат бот 7104ua в Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android і 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів", - йдеться в повідомленні.