Рівень оплати за доставку газу у Дніпропетровській області зменшився на 27%
Перевірити стан особового рахунку та оплатити доставку газу дистанційно можна за допомогою онлайн-сервісів
З початку карантину в Дніпропетровській області на 27% впав рівень розрахунків за послуги з доставки газу. Про це повідомляє прес-служба АТ "Дніпропетровськгаз".
"Безперебійна робота АТ "Дніпропетровськгаз" зараз важлива як ніколи, адже більшість мешканців регіону знаходяться вдома і цілодобово користуються блакитним паливом. Працівники компанії роблять усе можливе, щоб забезпечити безаварійне газопостачання та сподіваються на розуміння і підтримку споживачів", - йдеться в повідомленні.
У прес-службі зазначили, що незважаючи на карантин, аварійна служба і ремонтні бригади продовжують працювати в режимі 24/7. Газовики виїжджають на виклики, локалізують витоку газу, лагодять газопроводи, контролюють тиск у мережах. Фахівці Центрів обслуговування клієнтів надають послуги клієнтам дистанційно.
"Щоб допомогти споживачам пережити карантин, АТ "Дніпропетровськгаз" не буде нараховувати штрафні санкції за прострочення оплати. Також компанія ввела мораторій на відключення газопостачання, крім випадків аварійних ситуацій і несанкціонованого втручання. Між тим, фахівці АТ "Дніпропетровськгаз" просять не накопичувати борги під час карантину та своєчасно розраховуватися за доставку газу, адже ці кошти необхідні для забезпечення діяльності компанії та оплати праці газовиків", - йдеться в повідомленні.
Також у прес-службі зазначили, що перевірити стан особового рахунку та оплатити доставку газу дистанційно можна за допомогою онлайн-сервісів, таких як: Особистий кабінет на сайті 104.ua мобільні додатки 104 Mobile (для Android) і 104 Mobile Light (iOS), а також вайбер-бот 7104ua. Скачати рахунку для оплати послуг по доставці споживачі АТ "Дніпропетровськгаз" можуть в Особистому кабінеті на сайті 104.ua і viber-бот.
"Нещодавно зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua можна автоматично. Для цього достатньо зателефонувати з мобільного в контакт-центр за телефоном 067 00 90 104 і повідомити оператору номер особового рахунку (він є в квитанції кожного клієнта). Після цього логін і пароль для входу в Особистий кабінет надішлють в смс-повідомленні", - йдеться в повідомленні.