Компанія зацікавлена в розширенні географії присутності бренду в Україні шляхом відкриття як власних нових магазинів, так франчайзингових торгових точок, тому починає активний пошук потенційних покупців франшизи.
Про це розповів генеральний директор Укрзолото Григорій Курносов. За його словами, компанія починає новий етап свого розвитку, і зацікавлена в залученні партнерів для відкриття нових магазинів, особливо в тих регіонах України чи об'єктах, де компанія не може працювати в чинному форматі ювелірного супермаркету. Бренд почав свій розвиток ще в 1998 році і за 19 років став одним із лідерів ювелірного ринку України. На даний момент мережа Укрзолото складається з 16 магазинів у 8 великих містах країни, і всі вони відкриті самою компанією. До кінця 2017 року заплановано відкриття ще 4-х нових власних магазинів Укрзолото.
"Настав час рухатися далі, а продаж франшизи – один з найшвидших і ефективних шляхів розвитку бізнесу, - пояснює Григорій Курносов. – Ми впевнені, що пропонуємо якісний і перевірений часом продукт, одну з найбільш відомих торгових марок на ювелірному ринку України, готовий бізнес і зможемо забезпечити успіх нашим франчайзі".
Серед факторів, які дозволяють відчувати впевненість в успіху проекту, топ-менеджер називає багаторічний досвід компанії, високу впізнаваність бренду, відпрацьовані за 19 років технології і методики, ретельно продуману і розроблену концепцію, маркетингову і рекламну підтримку і багато іншого. "Само собою, у франчайзинговий пакет входить і право використання бренду, і наша підтримка в пошуку локації і обладнанні торгової точки, брендування, навчанні персоналу та підборі постачальників", - додає Григорій.
В першу чергу Укрзолото має намір відкривати нові франчайзингові магазини в містах, де мережа поки що не представлена. Особливих обмежень по географії до потенційних партнерів у компанії немає: Укрзолото готове розглянути можливість відкриття як в обласних, так і районних центрах та в інших містах.
Більше того – цілком допускається відкриття і в містах, де мережа вже представлена на відстані кілометр і більше від уже працюючих об'єктів бренду, у складі ТРЦ або у форматі street-retail. Але, зрозуміло, в обох випадках обов'язково наявність великого і добре помітного фасаду.
Немає жорстких вимог і по приміщенню магазину. "Концепція нашої мережі передбачає досить гнучкий формат торгової точки – зокрема, її площа може складати від 50 до 150 квадратних метрів, - уточнює Курносов. – Наші рекомендації в основному стосуються дотримання корпоративних стандартів: оформлення магазину, роботи персоналу, підбору пулу постачальників, якості товару та обслуговування, підтримка та участь у рекламних і маркетингових заходах компанії".
Паушальний внесок за відкриття першої точки Укрзолото на умовах франчайзингу становить $12 000, необхідний час для відкриття магазину – до трьох місяців. Більш детальну інформацію про франшизу Укрзолото можна отримати на офіційному сайті компанії або звернувшись до співробітника компанії Максиму Афоніна:
+38 093 418 20 49