"Укрзалізниця" запускає мобільну версію сайту
Перевізник також збирається запустити мобільний додаток
У веб-сайту "Укрзалізниці" з бронювання квитків booking.uz.gov.ua сьогодні з'явиться мобільна версія. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомляє глава підприємства Войцех Балчун.
"Стартуємо сьогодні. Близько 14-ти. З невеликою, але корисною опцією, яка стане в нагоді користувачам смартфонів, які планують поїздки поїздами "Укрзалізниці ". Запускаємо мобільну версію нашого сайту з продажу квитків booking.uz.gov.ua і рухаємося до мобільному додатком", - написав Балчун.
Глава "Укрзалізниці" також зазначив, що більше третини квитків продається онлайн. Він сподівається, що нововведення полегшить замовлення квитків для користувачів смартфонів.
сьогодні Стартуємо. Близько 14-ї. З невеликою, але корисною опцією, що стане у пригоді користувачам смартфонів, котрі планують поїздкі потягами Укрзалізниці. Запускаємо мобільну версію нашого сайту з продажу квитків booking.uz.gov.ua та рухаємося до мобільного додатку. Це універсальна мобільна версія сайту для смартфонів під будь-яку операційну систему. Тепер, маючи смартфон, буде зручніше замовити квиток і оплатити його банківською картою. Розраховуємо, що цей крок схвалять пасажири Укрзалізниці, що цінують свій час і активно використовують смартфони для вирішення різноманітних повсякденних завдань. Сподіваємось, що це - ще один стимул для користувачів звернутись до нашого сайту, позбутися черг і зменшити навантаження на касі. А головне – зекономити кошти і час, котрий, як відомо, також гроші:) Сьогодні вже більше третини наших квитків продається через Інтернет. Найбільша частка з них припадає на офіційний сайт Укрзалізниці. До речі, найнижча ціна на квітки саме від УЗ: без посередників і переплати - в наших касах або на сайті. Тому наша мета – і далі нарощувати обсяги продажів залізничних квитків саме через електронні канали. Ще один крок до цього - сьогодні. Близько 14-ї!
Опубліковано Войцехом Балчуном 9 листопад 2016 р.
Мобільна версія сайту розроблена для різних операційних систем.
"Наша мета - і далі нарощувати обсяги продажу залізничних квитків через електронні канали", - зазначив Балчун.
Нагадаємо, раніше Балчун повідомляв, що "Укрзализныця" в 2017 планує побудувати 3 тис. вагонів.