"Укрзалізниця" не виконує обіцянки перед металургами маріупольськими
Заяви топ-менеджерів "Укрзалізниці" про готовність вирішити проблеми з вантажними перевезеннями в Маріуполі так і залишилися заявами
Заяви топ-менеджерів "Укрзалізниця" про готовність вирішити проблеми з вантажними перевезеннями в Маріуполі так і залишилися заявами: робоча зустріч з в. о. генерального директора монополії відбулася 12 квітня, проте жодних реальних дій за цим не послідувало. Про це написал на своїй сторінці в Facebook генеральний директор ММК імені. Ілліча Юрій Зінченко.
За його словами, це призведе до зниження випуску металлопродукциии в поточному місяці. "Тепер ми можемо з упевненістю говорити, що не виконаємо виробничу програму квітня. Є бажання працювати і нарощувати виробництво, є портфель продажу, є сировина. Але є фактор залізниці, від якого нам нікуди не подітися", - зазначив Зінченко.
У свою чергу генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу (АКХЗ) Муса Магомедов на своїй сторінці в Facebook уточнив, що сьогодні маріупольські металурги різко знижують виробництво сталі із-за відсутності поставок коксу. "На АКХЗ і по дорозі в Маріуполь знаходиться вже близько 18 маршрутів з нашою продукцією. Цього обсягу цілком вистачить, щоб забезпечити 6 днів безперервної роботи двох меткомбінатів! 13 складів застрягли зовсім поруч - на ділянці Авдіївка-Чаплине. Вони затоварили шляху і зупинили приймання заводом вугілля та видачу коксу. На моїй пам'яті - це справжній антирекорд пропускної здатності. Саме з цієї причини АКХЗ сьогодні готується до різкого зниження виробництва продукції", - пише гендиректор АКХЗ.
На думку топ-менеджера, наявності результати діяльності менеджменту і рядових виконавців філії Донецької залізниці, нещодавно створеного в Лимані. "Ці люди або не вміють, або не хочуть працювати. Якщо чесно, то дуже хочу вірити, що новий керівник "Укрзалізниця" Войцех Бальчун наведе порядок. Мені здається, він в першу чергу повинен звернути увагу на проблеми металургів і промисловості в цілому і, в особливості, – на прифронтову логістику", - вважає Магомедов.
Секретар міської ради Маріуполя Степан Махсма на своїй сторінці в Facebook і зовсім може знайти пояснення того, як в принципі будуються відносини між маріупольськими комбінатами і підприємством "Укрзалізниця". "Поки іллічівці і азовстальцы цілодобово без вихідних і свят трудяться над тим, щоб зберегти виробництво, незважаючи на воєнний час, щоб просто-напросто годувати свої сім'ї і підтримувати життєдіяльність рідного міста, керівництво "Укрзализцыци" не йде назустріч не металургам, ні жителям міста. Металургам, які самі захистили своє місто від збройних загарбників, вийшли на добровільне патрулювання, перемогли бандитизм, стійко пережили всі труднощі і не покинули свої робочі місця", - пише чиновник.
Він підтверджує, що переговори з керівництвом "Укрзалізниця", проведені представниками комбінатів, нічого не дали: "Пропуск знизився з 13 до 11 поїздів на добу. А це крах виробництва! Металурги, а це тисячі маріупольських сімей стали заручниками ситуації".
Юрій Зінченко і Степан Махсма висловлюють надію, що Кабінет Міністрів України, Міністерство інфраструктури і керівництво "Укрзалізниця" приділять належну увагу проблемам металургів і не залишать у біді "півмільйонне місто, який дав дах над головою сотням переселенців і з останніх сил працює над виробничими показниками для всього регіону"