Обсяги продажу квитків через Інтернет становлять 28% від загальної кількості
ДП "Укрзалізниця" орієнтовно у вересні запустить новий сервіс продажу електронних квитків, щоб позбутися від підрядника ТОВ "Уніт" і виключити фінансові зловживання. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
"Головна проблема в тому, що "Укрзалізниця" не керує цим процесом, всі організаційно і технологічно вибудувана так, що всі процеси здійснюються ТОВ "Уніт". Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка. Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці", - заявив начальник департаменту корпоративної інформатизації "Укрзалізниці" Богдан Карбань.
У прес-службі зазначили, що згідно з показниками липня, обсяги продажу квитків через Інтернет становлять 28% від загальної кількості.