"Укртелеком" з вересня припинить надання застарілої послуги "Прямий телефон"
Раніше цією послугою користувалися абоненти - юридичні особи
Публічне акціонерне товариство (ПАТ) "Укртелеком" з 1 вересня 2018 року припиняє надання застарілої послуги зв'язку по фіксованому телефону за допомогою ручної комутації - "Прямий телефон". Про це сказано в офіційному оголошенні товариства, опублікованому 31 травня 2018 року у виданні "Урядовий кур'єр".
"З 1 вересня 2018 року ПАТ "Укртелеком" припиняє надання застарілої послуги зв'язку по фіксованому телефону за допомогою ручної комутації - "Прямий телефон", яка втратила свою актуальність і не користується попитом серед споживачів", - сказано в оголошенні.
Підкреслюється, що раніше цією послугою користувалися абоненти - юридичні особи.
Нагадаємо, раніше в інтерв'ю РБК-Україна в.о. глави Фонду держмайна Віталій Трубаров повідомив, що відомство запропонувало Кабінету міністрів створити спільну групу з повернення "Укртелекому" державі.