Літакобудівний кластер мають намір розширювати підприємствами будь-якої форми власності
В "Українську автобудівельну корпорацію", крім ДП "Антонов", увійшли ВАТ УКРНДІАТ, ДП "Новатор", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Харківське агрегатне конструкторське бюро" і ПАТ Завод "Маяк". Про це повідомляє пресс-служба державного концерну "Укроборонпром".
ДК "Укроборонпром" створив літакобудівний кластер - Українську автобудівельну корпорацію для консолідації всіх авіабудівних потужностей країни.
Це першого підприємство подібного типу, надалі літакобудівний кластер мають намір розширювати підприємствами будь-якої форми власності.
"Українська автобудівельна корпорація" дозволить українській авіаційній галузі "глибше інтегруватися у світовий ринок і впроваджувати міжнародні стандарти".
Підприємства, що входять до складу кластера, мають загальне планування серійного виробництва, єдиний центр закупівель матеріалів і комплектуючих, об'єднаний маркетинг продукції і забезпечення продажів
"Ми отримаємо позитивний економічний ефект за рахунок об'єднання виробничих потужностей підприємств-учасників корпорації та зменшення рівнів управління і дублюючих служб", - заявив генеральний директор Концерну Роман Романов.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що авіабудівні підприємства України об'єднали у корпорацію.