У 2014 році українці найбільш активно продавали і купували через інтернет товари на споживчих категоріях, зазначає онлайн-сервіс безкоштовних оголошень OLX.ua підводячи підсумки року.
У 2014 році українці найбільш активно продавали і купували через інтернет товари на споживчих категоріях, зазначає онлайн-сервіс безкоштовних оголошень OLX.ua підводячи підсумки року.
В цілому кількість угод збільшилася на 62%. Найбільш активно зростали споживчі категорії з продажу одягу, взуття, товарів для будинку. Українці все частіше звертаються до онлайн-сервісів, щоб заощадити на купівлі необхідних товарів або продати непотрібні речі, відзначають в компанії.
Особливо активними були інтернет-користувачі Київської області - 34,3% від усіх угод. У лідерах також Дніпропетровська, Харківська та Одеська області.
Найпопулярнішим розділом залишається «Нерухомість» - 26,5% від всіх закритих операцій на сервісі. Найбільш затребуваною послугою є довготривала оренда квартир. На другому місці за популярністю - розділ «Електроніка» (18,7% угод), а саме продаж телефонів і комп'ютерів. Категорія «Мода і стиль» посіла третю позицію з часткою 14,9%. Більше 70% продажів доводиться на одяг і взуття.
В цілому, в 2014 році через сервіс було продано 1 355 073 квартир і будинків, куплено понад 230 тис. легкових автомобілів, 170 тис. ноутбуків, близько 800 тис. мобільних телефонів і 123 тис. планшетів.
Джерело: Finance.UA