У серпні 2020 року найпопулярнішою соціальною мережею українців лишається Facebook із часткою користувачів 58,2%. На другому місці стоїть Instagram- його обрав кожен четвертий респондент (25%).
Про це свідчать дані опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова.
Далі з великим відривом йдуть телеграм-канали (9%), Twitter (8%), російській соцмережі Одноклассники (6%) та ВКонтакте (5%). Ще 2% респондентів обрали ділову соцмережу LinkedIn. Майже 6% вказали на те, що користуються іншими соцмережами і месенджерами. Третина (34%) респондентів зазначили, що взагалі не користуються соцмережами.
Авдиторія Facebook практично рівномірно розподілена між макрорегіонами з дещо нижчою часткою на сході країни (53%). Теж саме спостереження справедливе й для Instagram.
У віковому розрізі найширшу авдиторію так само охоплює Facebook. Навіть серед найстаршою вікової групи про нього згадали 20% респондентів (найближчий конкурент серед старших людей - Одноклассники з 4%).
Дослідження проведене фондом "Демократичні ініціативи" спільно з Центром Разумкова з 14 по 19 серпня 2020 року серед 2022 респондентів в усіх регіонах України за виключенням окупованих Росією територій. Дослідження проведене на замовлення ГО "Детектор Медіа". Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.
Нагадаємо, за даними опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова, центральні українські телеканали в серпні 2020 року залишаються найбільш популярним джерелом інформації - їх дивляться 75% респондентів. Водночас на друге місце вийшли соціальні мережі - їхня частка за півтора року зросла з 24% до 44%.
Відзначимо, за даним опитування Центру "Социс" та Центру Разумкова, у липні 2020 року 65% українців найчастіше отримують нову інформацію, новини про останні події в житті світу, України та свого регіону за допомогою загальнонаціонального телебачення.