Українці назвали найбільш цікаву для них інформацію у ЗМІ
Дві третини українців цікавляться новинами
У серпні 2020 року найбільш затребуваною інформацією у засобах масової інформації були новини про події в Україні та світі. Новинами цікавляться 67,6%.
Про це свідчать дані опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова.
На другому місці - художні фільми/мультфільми, документальні фільми (51,7%).
Гумористичні шоу є популярними серед 38,8% українців, серіали - серед 31,5%.
Водночас політичні ток-шоу цікаві для 23,4% респондентів.
Ще 19,9% дивляться тематичні матеріали, пов’язані з хобі (кулінарія, садівництво, техніка тощо), 18,9% - реаліті-шоу, 17,8% - талант-шоу чи музичні шоу.
Спортом цікавляться 17,2% респондентів, політичною аналітикою - 16,6%.
Крім того, для 16,0% опитаних цікава інформація про актуальні події їхнього міста/села.
Освітні та науково-популярні матеріали дивляться 14,7% респондентів, дитячі телепрограми - 2,7%.
Дослідження проведене фондом "Демократичні ініціативи" спільно з Центром Разумкова з 14 по 19 серпня 2020 року серед 2022 респондентів в усіх регіонах України за виключенням окупованих Росією територій. Дослідження проведене на замовлення ГО "Детектор Медіа". Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.
Нагадаємо, за даними опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова, центральні українські телеканали в серпні 2020 року залишаються найбільш популярним джерелом інформації - їх дивляться 75% респондентів. Водночас на друге місце вийшли соціальні мережі - їхня частка за півтора року зросла з 24% до 44%.
Відзначимо, за даним опитування Центру "Социс" та Центру Разумкова, у липні 2020 року 65% українців найчастіше отримують нову інформацію, новини про останні події в житті світу, України та свого регіону за допомогою загальнонаціонального телебачення.