Після першого року роботи Українського транспортно-логістичного центру (УТЛЦ - структури «Укрзалізниці» з управління вантажними вагонами) перебування вітчизняних вагонів за кордоном скоротилося на 40%, а порожній пробіг по Україні, порівняно з листопадом 2011 р. - в середньому на 50, 4 км. Про це пише тижневик «2000».
Як повідомляє видання, за 11 місяці 2012 р. вагонами, якими оперує УТЛЦ, було доставлено 117 млн тонн вантажів - третина всього перевезеного «Укрзалізницею» обсягу (422 млн т). У тому числі, імпорту перевезено 4 млн тонн, експорту - 26 млн тонн і 87 млн тонн у внутрішньому сполученні.
«На сьогоднішній день наші вагони залишаються найбільш дешевими на території України, тому вантажовласники віддають перевагу вагони УТЛЦ будь-яким іншим»,-сказав заступник директора УТЛЦ Юрій Григоржевський.
Зараз на території України перебувають близько 13 тис. вагонів країн СНД. Вони практично не використовуються у внутрішніх перевезеннях, але активно задіяні в імпортно-експортних і транзитних перевезеннях.
В УТЛЦ вважають, що вагони російських вагонних компаній не тільки не заважають вагонам УТЛЦ, але й навпаки доповнюють на ринку перевезень, забезпечуючи вивіз продукції великих підприємств на експорт. «Зараз ми працюємо з парком вагонів державних вагонних компаній, однак на сьогоднішній день пропонуємо об'єднати зусилля з метою мінімізації обороту вагонів і зменшення порожнього пробігу вагонів інших операторів», - зазначив Григоржевський.
УТЛЦ вже почав роботу з експедитором в Білорусії, в результаті якої від 80% до 100% вагонів з цієї держави повертаються в Україну з вантажем, а не порожніми, як раніше. Зараз фахівці УТЛЦ прагнуть забезпечити зворотне завантаження та з іншими адміністраціями сусідніх країн.
Також УТЛЦ оголосив про початок укладання договорів, щоб уникнути дефіциту на доступні державні вагони.
Читайте також: Закордонний обіг українських вагонів скоротився на 40%, - УЗ