Український ринок ТБ-реклами виріс на 40% за перше півріччя
За підсумками півріччя кількість брендів на ринку збільшилася на 20%
Рекламний ринок телевізійної реклами України за перше півріччя 2016 року виріс на 40%.
Такі дані оприлюднила StarLight Sales, що входить в медіагрупу StarLight, у своєму прес-релізі.
Попит на ТБ-рекламу зріс на 5%, незважаючи на заборону прямої реклами пива. Зростання показали такі категорії як косметика та гігієна, e-commerce, побутова хімія, нерухомість, ювелірні вироби. Крім того, збільшилися бюджетів та активність в таких ключових галузях, як фармацевтика, продовольчі товари і зв'язок. Також, за даними медіагрупи, відновила свою присутність в ефірі автомобільна категорія.
У той же час знизилася активність в категорії алкоголю вже згадуваної причини заборони реклами пива. Така ж тенденція наблюдаль і з безалкогольної продукцією – тут зниження відбулося через зміни періоду активності частини клієнтів та їх організаційні проблеми. Також скоротилася категорія фінанси – з-за банкрутства українських банків.
Крім того, за даними компанії, з-за значного зростання ринку показник заповнюваності рекламних блоків знаходиться на технічному максимумі (90%). За підсумками півріччя кількість брендів на ринку збільшилася на 20%, а у червні зростання склало 35%.
В самій групі зростання обсягу реклами був трохи більше, ніж в середньому по ринку (50%).
"Для збалансування попиту і пропозиції, і для того, щоб наздогнати споживчу інфляцію, ми на нові обсяги реклами підвищуємо ціни на 35% на осінь цього року. Ціна після підвищення стане нашою пропозицією на 2017 рік", - прокоментував ситуацію у групі генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.
За оцінками компанії, в цілому за підсумками року зростання ринку телевізійної реклами складе 30%. Така ж тенденція, на думку StarLight Sales, збережеться і в наступні два роки.
Нагадаємо, витрати європейців на інтернет-рекламу вперше перевищили бюджетів на ТБ.