Український ринок ТБ-реклами зросте на 35% у 2017, - прогноз
Попит на телерекламу в січні перевищив аналогічний період минулого року на 9%
Ринок телевізійної реклами України за підсумками поточного року може зрости на 35%. Такий прогноз зробили в StarLight Sales, підрозділі однією з найбільших медіагрупи StarLight.
Як наголошується в прес-релізі медіагрупи, в січні поточного року кількість брендів, які рекламуються на телебаченні побив трирічний рекорд і досягло 273. Попит на телерекламу при цьому перевищив аналогічний період минулого року на 9%.
Кращу динаміку продемонстрували категорії торгівлі, побутової техніки та кондитерських виробів. Найбільшу кількість нових брендів зафіксовано в категоріях фармацевтичних засобів і продовольчих товарів.
Нагадаємо, за підсумками минулого року ринок виріс на 36% до понад 5 млрд гривень.