7 квітня 2017 р. пройшла церемонія нагородження кращих на ринку e-commerce України. Споживачі on-line покупок вибирали кращі інтернет-магазини. Генеральний директор Ін Тайм і сервісу ZRUCHNA увійшов до складу журі конкурсу Ukrainian E-commere Adwards, в якому переможцем номінації "Сервіс року" став клієнт Ін Тайм.
Конкурс Ukrainian E-commere Adwards проходить 5 років поспіль, українські споживачі вибирають кращі інтернет-магазини. Організатором конкурсу Ukrainian E-commere Adwards є компанія Е-ком Єкр (Ukrainian E-commerce Expert). За досягнуті результати роботи логістичного оператора "Ін Тайм" і роботи сервісу ZRUCHNA генеральний директор Ін Тайм Сергій Грачов запрошений до складу журі конкурсу Ukrainian E-commerce Awards.
В силу ритмічності життя сучасної людини, активного розвитку IT - технології динаміка за придбання товарів в інтернеті набирає з року в рік все більших обертів. Щоб інтернет-проект користувався популярністю, сервіс гравця e-commerce повинен бути клієнтоорієнтованим. Це і оперативна доставка, та зворотній зв'язок з клієнтом, широкий асортимент представлених товарів, акції лояльності, і, звичайно, зручний в користуванні сам сайт інтернет-магазину і його мобільний додаток.
У цьому році найкращі інтернет-проекти в e-commerce вибиралися в 4-х номінаціях - "Вибір споживачів" (6 категорій), "Прорив року" (1 категорія), "Кращий В2В продукт e-commerce" (3 категорії) та "Людина року в e - commerce". Номінанти конкурсу вибиралися на основі подачі заявки (заповнювали анкету на сайті організатора конкурсу), після цього журі формували шорт-лист номінантів (до 10 компаній в кожній категорії). Останнім етапом конкурсу було голосування споживачів за улюблений проект на сайті Ukrainian E-commerce Expert.
"Злагоджена робота в тандемі "інтернет-магазин - оперативна доставка", - це фундамент e-commerce. Адже кінцевий споживач може оцінити по достоїнству послуги інтернет-магазину лише за умови, коли отримує хороший сервіс, а без оперативної доставки це неможливо. Ми є активними гравцями на ринку e-соммегсе і допомагаємо інтернет-магазинах покращувати і підтримувати якісний сервіс за допомогою оперативної доставки", - повідомив член журі Ukrainian E-commerce Awords, генеральний директор Ін Тайм Сергій Грачов.
У цьому році заявки на участь у конкурсі подали понад 200 інтернет-проектів, онлайн-голосування зібрав більше 20 000 голосів, що визначали кращі інтернет-магазини у номінації "Вибір споживачів".
В категорії "Корисні рішення" кращою названа багатофункціональна SEO-платформа Serpstat.
У 6 категоріях номінації "Вибір споживачів" переможцями стали:
Comfy – "Кращий інтернет-супермаркет/мультиканальный рітейлер"; LeBoutique – "Кращий інтернет-магазин"; Rozetka.ua – "Кращий маркетплейс, прайс-агрегатор"; OLX – "Краща електронна дошка оголошень-аукціон"; Rozetka.ua – "Кращий YouTube канал e-commerce проекту". AliExpress - "Кращий зарубіжний інтернет-магазин". Нагороду в номінації "Прорив року" отримала платформа Competera - нове рішення для українського ринку e-commerce. Перемогу в номінації "Людина року в e-commerce" між собою поділили Владислав Чечоткін і Дмитро Дубілет.
Член журі конкурсу, генеральний директор Ін Тайм Сергій Грачов вручив спеціальну нагороду Ukrainian E-commere Adwards "Сервіс року" переможцю номінації, - компанії Ecosoft.
"Особливо приємно вручити нагороду переможцю, коли відчуваєш, що перемога Ecosoft також є і нашою перемогою, - результатами якісної роботи Ин Тайм і нашого сервісу по адресній доставці в часові вікна - ZRUCHNA. Адже переможець номінації "Сервіс - Ecosoft, є нашим давнім клієнтом. Завдання інтернет - магазину - зручна платформа для покупки товарів, задача Ін Тайм і ZRUCHNA - реалізувати сервіс по оперативній і безпечній доставці, що ми успішно намагаємося робити на ринку e-commerce. Сподіваємося, що наших клієнтів у якості переможців в різних номінаціях даного конкурсу в наступному році буде значно більше", - прокоментував Сергій Грачов.
Ин Тайм – бренд з 15-річною історією на ринку логістики, гнучкою ціновою політикою і лояльністю до споживача, впровадженням та реалізацією інноваційних рішень у процесі обслуговування клієнтів.
Компанія оптимізує всі виробничі процеси після ребрендингу і покриває своїм асортиментом послуг всю територію України.
Компанія вийшла на український ринок логістики в 2002 р. станом на 01.01.2017 р. мережа представництв компанії покриває всю Україну, доставка здійснюється в 220 країн світу. Восени 2016 р. у компанії успішно стартував механізм ребрендингу, були задіяні всі ефективні канали комунікацій. Стратегія розвитку з 2016 р. – впровадження міжнародних стандартів обслуговування у сфері логістики, адаптація до операційної діяльності компанії інновацій із залученням сучасних IT-технологій. За результатами проведеного ребрендингу кількість відправок Ін Тайм за липень – грудень 2016 року збільшилася в 1,5 рази в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.