Україні слід готувати конкретні інвестиційні пропозиції і нарощувати присутність в інформаційному діловому полі, - Каськів
Україні в майбутньому слід готувати конкретні інвестиційні пропозиції, а також нарощувати свою присутність в інформаційному діловому полі, вважає глава Агентства з інвестицій і управління національними проектами Владислав Каськів.
"Треба дві речі робити ще більш агресивно і ще більш якісно: готувати конкретні інвестиційні, бажано - розроблені відомими міжнародними компаніями, а також щорічно збільшувати свою присутність в інформаційному діловому світовому полі, розширювати напрямок, пов'язаний з презентаціями, з персональним спілкуванням з топ-елітою, продовжувати road-show, в новій якості, робити відповідну інформаційну кампанію. Тому що є стара мудрість: якщо ти хороший продукт, а про це ніхто не знає, то його ніхто у тебе не купить", - вважає Каськів.
За його словами, у світі ще багато міст, де Україні потрібно представити себе.
"У Європі багато міст, де треба зробити презентації, наприклад, в Парижі, тому Франція є одним з ключових інвесторів у Східній Європі. Треба робити презентацію в Польщі, оскільки там найбільш динамічно розвивається фондовий ринок. Не варто проходити Відень. Треба відвідати Москву. Якщо говорити про арабський регіон, скажімо так, там також багато де потрібно побувати крім Абу-Дабі і Кувейту - в Катарі, наприклад. Обов'язково потрібно повернутися в Китай. І не тільки в Шанхай, але і в Пекін, Сян Нань", - зазначив Каськів.