В АМКУ є тільки одна справа за процедурою видачі прав на міжнародну повітряну лінію
В Україні немає нормативно-правової бази для регулювання доступу перевізників до окремих маршрутах. Про це в ході брифінгу заявив головний юрисконсульт компанії Wizz Air Україна Олексій Бурчевський, передає кореспондент РБК-Україна.
"Зараз у нас ситуація, коли на ринку авіаційних перевезень, в якому досить великі кошти знаходяться в обороті, немає взагалі нормативно-правової бази, яка врегулює, яким чином забезпечується вільний доступ учасників ринку саме до окремих ринків, на окремих маршрутах, в яких Україна бере участь, скажімо, з країни в країну", - заявив Бурчевский.
За його словами, в Антимонопольному комітеті є тільки одна справа за процедурою видачі прав на міжнародну повітряну лінію.
Він зазначив, що інший практики регулювання видачі ліцензій на міжнародні перельоти в Україні поки немає.
"В інших країнах вона існує. Колеги говорили, що, зокрема, в Туреччині були випадки, коли Антимонопольний комітет або відповідний орган відміняв ті чи інші рішення ліцензуючого органу при виникненні спорів на призначення на виконання міжнародних повітряних ліній", - розповів Бурчевский.
При цьому він зазначив, що "договір про відкрите небо, про яку багато говориться зараз, частково цю проблему повинен зняти (відсутність нормативно-правової бази, яка регламентує доступ учасників ринку до окремих ринків, - ред.), оскільки будь-які обмеження будуть скасовані на рейсах в ЄС, однак в рейсах в інші країни вони залишаться, тому дуже важливим є існування хоча б якогось регулювання цієї сфери.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що компанія Wizz Air продовжує працювати на українському ринку авіаперельотів.