Методологією огляду літака і повною документацією володіє тільки ДП "Антонов"
Експлуатанти найбільшого в світі серійного вантажного комерційного літака Ан-124 "Руслан" хочуть організувати техобслуговування судів в обхід їх українського розробника ДП "Антонов", в зв'язку з чим держпідприємство може у відповідь зупинити польоти літаків "Руслан" за межами Росії, пише "Комерсант" .
Видання зазначає, що методологією огляду літака і повною документацією володіє тільки розробник. При внесенні змін російською стороною українська матиме право втрутитися в експлуатацію цих судів за межами РФ.
У вересні 2015 року держконцерн "Антонов" за розпорядженням Кабінету міністрів України вийшов з українсько-російського СП "ОАК-Антонов". У Мінекономіки України тоді пояснювали, що подальша участь в СП недоцільна через припинення роботи над рядом спільних проектів. У січні 2016 року підприємства, що входили до складу концерну, передані в управління ДП "Укроборонпром".
Нагадаємо, в червні в ДП "Антонов" заявили про створення корпорації "Українська авіабудівна компанія", яка буде займатися будівництвом авіаційної техніки в Україні.