ua en ru

Україна зацікавлена, щоб відомі японські автомобільні бренди запустили виробництво на нашій території, - Прасолов

Україна надзвичайно цікаві японські технології і система управління, зазначив міністр економічного розвитку і торгівлі України Ігор Прасолов у ході зустрічі з надзвичайним і повноважним послом Японії в Україні Тоічі Саката, повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку.

Коло розглянутих питань було широкий: торгово-економічна співпраця між Україною і Японією, застосування спеціальних заходів щодо імпорту легкових автомобілів, обговорення проекту угоди про лібералізацію, сприяння та взаємний захист інвестицій.

"Ми відкриті для обговорення і готові рухатися назустріч. Ми хотіли б створити такі умови, щоб відомі японські автовиробники будували заводи на території України і випускали на нашій території лінійку своїх авто", - сказав Ігор Прасолов.

Додатковим шансом для налагодження конструктивного діалогу він також назвав перший бізнес-форум "Україна і партнери", який проходитиме в Києві 13-14 червня, в роботі якого візьмуть участь представники японського бізнесу. Міністр також зазначив, що зараз вносяться зміни в законодавчу базу щодо індустріальних парків, що, безумовно, зможе зробити співробітництво більш привабливим для японської сторони.

Японія залишається одним з найважливіших економічних партнерів України в Азіатському регіоні. Незважаючи на кризові явища у світовій економіці, в 2012 р. відбулося зростання на 30% товарообігу між Україною і Японією, який склав 1,5 млрд дол США. Причому, останнім часом в торгівлі спостерігається зростання: японські компанії активно імпортують з України продукцію харчової промисловості та сільського господарства, простежується стійка тенденція в нарощуванні інвестицій, основна частина яких направлена ​​в торгівлю і обслуговування автомобілів. Японські компанії в 2009-2012 р.р. активно імпортували з України кукурудзу, пшеницю і ячмінь. Значним потенціалом українського експорту є продукція сільського господарства та харчові продукти. Враховуючи, що Японія імпортує 60% продуктів харчування, а Україна є одним зі світових лідерів з постачання сільськогосподарської продукції, японські компанії можуть диверсифікувати джерела імпортних поставок сільськогосподарських товарів за рахунок української продукції