Після введення безвізового режиму з ЄС Україна може стати крупним промисловим центром. Таку думку висловив куратор проекту реконструкції траси М15 Одеса-Рені Георгій Зубко, про що повідомляється в статті американського видання Foreign Policy.
Зокрема, видання стверджує, що при безвізовому режимі нова платна дорога буде більш привабливою для уряду та інвесторів.
Проблема українських доріг одна з нагальних для країни. Створення державного грошового фонду для реконструкції доріг дозволить упорядкувати цей процес і забезпечити гарантовану суму на ремонт щороку. Прем'єр-міністр Гройсман нещодавно пообіцяв, що такий фонд буде запущений протягом декількох років.
Проте поки це не відбувається, одеський губернатор Михайло Саакашвілі зробив питання щодо реконструкції доріг пріоритетом незабаром після його вступу на посаду в минулому році. Проект був розділений на дві частини: реконструкція існуючої дороги і, нарешті, будівництво нової магістралі, що оціночно обійдеться в 4,6 млрд доларів, яка буде обходити сусідню колишню радянську республіку Молдова.
"З метою полегшення покрокової реконструкції магістраль була розділена на десятки окремих ділянок, на які у вільному порядку могли подавати свої заявки підрядні організації", - каже Георгій Зубко, призначений Саакашвілі куратором проекту.
Така побудова роботи було введено з метою запобігти створення монополії. Дві компанії вже працюють приблизно над 25-ю милями дороги, в той час як будівельні тендери ще 20 миль вже завершені.
Твердження ЄС безвізового режиму з Україною може допомогти збільшити трафік в регіоні, що, в свою чергу, зробить нову платну дорогу більш привабливою для уряду та інвесторів. "Україна може стати крупним промисловим центром", – на завершення статті зазначає Георгій Зубко.