Україна звинувачує російську владу у незаконній конфіскації виробничих потужностей української кондитерської корпорації Roshen.
Україна звинувачує російську владу у незаконній конфіскації виробничих потужностей української кондитерської корпорації Roshen. Про це йде мова у спільній заяві Міністерства закордонних справ України та Міністерства економічного розвитку України.
В МЗС та Мінекономіки України вважають, що захоплення фабрик Roshen на території РФ є логічним продовженням політично вмотивованої кампанії, яка розпочалася проти українського інвестора ще минулого року, коли рішенням Росспоживнагляду були фактично запроваджено санкції проти компанії Roshen як одного з найбільших українських виробників.
"Наразі ж є підстави вважати, що російська влада приступає до фактичної конфіскації розташованих у Росії виробничих потужностей Roshen, чим порушує засадничий принцип недоторканості приватної власності, гарантований нормами міжнародного права, зокрема ст. 1 Протоколу №1 Європейської конвенції з прав людини, а також ст. 35 Конституції Російської Федерації. Цим інцидентом російська влада створює небезпечний прецедент, який може обернутися бумерангом", - йдеться в заяві.
У зв'язку з цим міністерства вимагають від офіційних органів РФ негайного припинення втручання у роботу виробництв і надання пояснень щодо захоплення приміщень компанії Roshen.
"Наполегливо закликаємо Росію не ставити економічні зв'язки у залежність від і без того складної політичної кон'юнктури", - йдеться у заяві.
Як нагадають у міністерствах, 19 березня 2014 р. співробітниками ОМОН, підпорядкованого Міністерству внутрішніх справ Російської Федерації, було заблоковано та захоплено приміщення кондитерської фабрики української компанії Roshen у м. Липецьк. Представники російських правоохоронних органів не пред'явили жодних документів, які б надавали їм право вдертися на територію підприємства та призупиняти виробництво. Керівництво компанії Roshen не отримувало жодних офіційних повідомлень чи попереджень, які мали б стати передумовою незаконного втручання у їхню діяльність.