Щорічно Coca-Cola і Pepsi витрачають на лобіювання в цілому 9 млн доларів
Міжнародні корпорації Coca-Cola і PepsiCo платили близько 100 американським медичним асоціаціям за допомогу в лобіюванні інтересів виробників солодких газованих напоїв. Про це йдеться в доповіді вчених Бостонського університету, опублікованому в журналі American Journal of Preventive Medicine.
Наголошується, що вчені проаналізували спонсорські та донорські контракти обох компаній з неурядовими організаціями охорони здоров'я.
Так, з 2011 по 2015 роки Coca-Cola і PepsiCo виступали проти 29 законів, що передбачають скорочення споживання солодкої газованої води в США. Автори дослідження відзначають також, що клорпорации використовували зв'язки з організаціями охорони здоров'я, щоб поліпшити образ своїх брендів.
Вчені заявили, що щорічно Coca-Cola і Pepsi витрачають на таку діяльність в цілому 9 млн доларів.
Нагадаємо, керівництво передвиборної кампанії кандидата в президенти США від Республіканської партії Дональда Трампа організовувало таємну операцію з лобіювання у Вашингтоні від імені Партії регіонів.