UBS створює підрозділ, який буде орієнтований на 2% клієнтів банку, здатних вкласти більше 50 млн дол
Крупний швейцарський банк UBS створює підрозділ Global Family Office Group (GFO), який буде орієнтований на 2% клієнтів банку (близько 250 чоловік), здатних вкласти більше 50 млн дол., пише РБК daily.
«У цих клієнтів часто виникають надзвичайно складні і специфічні вимоги, і багато хто з них хоче дістати прямий доступ до послуг інвестбанкінгу, які ми зможемо запропонувати в новому підрозділі», - повідомив в листі співробітників глава Ubs's Wealth Management Юрг Цельтнер, що розраховує на ефект синергії від об'єднання низки послуг двох напрямів бізнесу в одному GFO.
Як повідомив представник UBS Домінік Герстер, спроможні клієнти банку вже проінформовані про нову бізнес-модель. За його словами, зараз фінансовий інститут зайнятий її впровадженням в найбільш крупних центрах діяльності UBS у низці країн.
UBS з 300 млрд дол. активів під управлінням займає друге місце в світі після Bank of America.