У Boeing 787 Dreamliner виникли складності при посадці через проблеми з шасі
Пілотам японської авіакомпанії All Nippon Airways (ANA) довелося вручну саджати Boeing 787 Dreamliner в аеропорту м. Окаяма на південному заході острова Хонсю, після того як на панелі управління літака загорівся індикатор, що свідчить про проблеми з шасі. "Ми поки не упевнені, що за проблеми там були, і ми розслідуємо інцидент", - повідомили сьогодні в керівництві авіакомпанії. Там додали, що до розслідування події підключилася і американська Boeing, передає Reuters.
За версією японської преси, причиною виниклих труднощів при посадці Boeing 787 Dreamliner могли стати неполадки в гідравлічній системі.
Минулого тижня аналогічний інцидент стався з літаком Boeing-767 польської авіакомпанії LOT, у якого при заході на посадку виникли неполадки з висуванням шасі. Як пізніше повідомив прес-секретар LOT, шасі не висувалося через збій електроживлення.
Новини про можливі технічні несправності Boeing 787 Dreamliner пішли через кілька днів, після того як "лайнер мрії" здійснив перший комерційний політ - 26 жовтня літак All Nippon Airways (першою підписала контракт про купівлю Dreamliner) вилетів з Токіо і через 4 години 8 хвилин благополучно приземлився в аеропорту Гонконгу.
Американський авіабудівний концерн Boeing неодноразово відкладав початок постачань "лайнера мрії" у зв'язку з необхідністю додаткових робіт, у тому числі з тестування та сертифікації нового літака. Щоб "довести літак до розуму", компанії знадобилося три роки понад спочатку встановленого розкладу.
Dreamliner - пасажирський літак нового покоління, задуманий як гідна відповідь конкурентам, а саме: аеробусу A350 європейського авіабудівного концерну Airbus. Широкофюзеляжні двомоторні реактивні пасажирські літаки Boeing 787 Dreamliner здатні здійснювати безпосадочні перельоти на відстань до 15 тис. км і перевозити від 210 до 250 пасажирів. Це повітряне судно є першим пасажирським літаком, створеним з використанням легких композитних матеріалів. На думку розробників, це має зробити лайнер легшим і економічнішим. Так, новий літак витрачає на 20% менше палива, ніж звичайні повітряні пасажирські судна.