Тягнибок витратив на президентську кампанію 17,1 млн грн
Олег Тягнибок, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 17 млн 162,5 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Тягнибока, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Тягнибок витратив 221,8 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 16 млн 697,6 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 146,4 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 96,6 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Тягнибока проголосували 210 тис. 476 виборців (або 1,16%). Таким чином, на кожен отриманий Тягнибоком голос прийшлося по 81 грн 54 коп. з витрачених ним на вибори 17,1 млн грн..