Twitter та YouTube почали ігнорувати запити щодо блокування російської пропаганди й публікацій у соціальних мережах.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на The Washington Post.
Як відзначає видання, українські офіційні особи кажуть, що компанії стали менш чуйними до запитів видалити пропагандистський контент.
Згідно з даними європейського Центру дезінформації, багато запитів залишається без уваги, а дописи з наративами Кремля та облікові записи їх авторів активні в соцмережах.
"Коли це були перші місяці повномасштабної російської агресії (компанії США, - ред.) були дуже активними, дуже зацікавленими допомогти", - заявив заступник керівника Українського центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Микола Балабан.
Такі платформи, як Facebook Meta та LinkedIn продовжували регулярно листуватися з агенцією Балабана. Тим часом YouTube, який належить Google, інколи відповідає на листи протягом двох місяців.
Відзначається, що більше ніж 70% публікацій на YouTube і Twitter, які були позначені як антиукраїнські, були доступними станом на кінець червня, а більше 90% облікових записів, відповідальних за такі публікації, залишалися й надалі активними.
Прессекретар YouTube Айві Чой заявила, що компанія підтримувала регулярний контакт з урядом України й видалила більше ніж 70 000 відео та 9 000 каналів за порушення своєї політики з початку війни. Водночас прессекретар Twitter Елізабет Басбі відзначила, що її соціальна мережа продовжує співпрацювати із зовнішніми організаціями та стежити за порушеннями політики.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.