Сервіс мікроблогів Twitter веде переговори про залучення великого кредиту, розмір якого складе від 500 млн до 1 млрд дол. Кошти, необхідні для продовження роботи напередодні виходу на біржу, надасть консорціум банків.
Сервіс мікроблогів Twitter веде переговори про залучення великого кредиту, розмір якого складе від 500 млн до 1 млрд дол. Кошти, необхідні для продовження роботи напередодні виходу на біржу, надасть консорціум банків.
Найбільш ласим шматком "пташки" намагатиметься заволодіти Goldman Sachs. За попередніми оцінками, Twitter - це десята частина компанії Facebook. Соцмережа, до речі, останнім часом показує гарні результати, хоча і не найкращі серед IT-компаній, повідомляє телеканал "Росія 24".
У нього, за інформацією Financial Times, увійдуть JPMorgan Chase і Morgan Stanley. Залучені кошти підуть на продовження серії злиттів. Twitter в останні місяці придбав MoPub, мережа показу реклами на мобільних пристроях, і Trendrr, систему для відстеження реакції аудиторії в соціальних мережах під час показу телевізійних шоу.
Компанії часто користуються можливістю залучення додаткових коштів перед IPO. Наприклад, в березні 2012 р., за 2 місяці до виходу на біржу, Facebook залучив пакет фінансування у розмірі 8 млрд дол., щоб провести кілька угод по поглинанню.
Twitter веде переговори з банками в спробі збільшити кількість андеррайтерів свого IPO, яке може відбутися на початку наступного року. Одночасно вирішується питання про винагороду для цих компаній.
Зазвичай андеррайтери отримують близько 7% від усіх коштів, залучених у ході первинного розміщення, але агентство Reuters відзначає, що більш масштабні IPO можуть призвести до зниження процентного співвідношення. Так, під час розміщення Facebook андеррайтери погодилися розділити між собою виручку, яка становила лише 1,1% від загальної суми IPO, склала 16 млрд дол.
Twitter здатний обставити своїх більших "колег по цеху", на зразок Facebook або Google, в ключовій для зростання галузі - мобільній рекламі.
Іконографіка: Телеканал "Росія 24".
Доходи від реклами на смартфонах і планшетах складуть більше половини від загальної виручки від реклами, вважають аналітики EMarketer. Якщо прогнози виправдаються, то Twitter обжене Facebook, виручка від мобільного сектору у якої склала 41% від загальної рекламної виручки в II кварталі.
Мобільна реклама в Google складе згідно з прогнозами не більше чверті від загальної частки доходу від рекламних майданчиків, вважають в EMarketer.
У той час як Twitter поки що займає невелику частку ринку мобільної реклами, який оцінюється в 16,7 млрд дол., у ресурсу є перевага: Twitter спочатку був мобільною платформою, в той час як Facebook і Google зосереджувалися на мережевий рекламі на ПК, а після усвідомлення важливості мобільних пристроїв змушені були перекваліфікуватися в управдоми" і трансформувати свій рекламний бізнес, адаптуючи його під нові формати і нових користувачів.
Соціальна мережа Twitter розпочала роботу у 2006 р. В даний час аудиторія ресурсу налічує 500 млн акаунтів і входить в десятку найбільш відвідуваних ресурсів інтернету. Сервіс мікроблогів був оцінений GSV Capital Corp в 10,5 млрд дол. минулого місяця, що на 5% вище оцінки компанії в травні цього року.