ua en ru

Туристична компанія TUI купує нові активи в Україні

Компанія TUI Russia & CIS, підрозділ групи TUI Travel PLC, оголошує про купівлю активів і торгової марки туроператора Turtess Travel, одного з лідерів українського ринку, що спеціалізується на масових напрямках. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Дана угода дозволить розширити присутність і зміцнити позиції TUI на туристичному ринку СНД.

"Покупка активів і торгової марки Turtess Travel - закономірний крок для компанії TUI, націленої зайняти лідируючі позиції на туристичних ринках Росії і СНД. З моменту створення TUI Russia & CIS в 2009 році російський і український підрозділ TUI продемонстрували значне зростання і посилили свої позиції по ключовим бізнес-напрямками. Угода дозволить TUI стати найбільшою туристичною компанією України", - говорить керуючий директор TUI Russia & CIS Кріс Моттерсхед.

TUI - найбільш відомий міжнародний туристичний бренд, який працює в 180 країнах світу і обслуговує понад 30 млн клієнтів щороку. Купівля компанією TUI активів і торгової марки Turtess Travel схвалена Антимонопольним комітетом України, відповідно до якого угода не обмежує конкуренцію на ринку туристичних послуг України.

З урахуванням придбаних активів, TUI займе лідируючу позицію на туристичному ринку України з прогнозованим обсягом понад 243 тис. клієнтів на рік. Сумарний плановий обсяг бізнесу TUI в країнах СНД складе 800 млн дол. і 850 тис. туристів на рік.

Торгова марка Turtess буде збережена після операції на всіх рівнях роботи з клієнтом - в туроператорі, продажу, маркетингу. Сайти компанії, а також стартові набори рітейл-франчайзингу будуть мати подвійний брендинг. TUI має намір використовувати всі маркетингові можливості відомого бренду Turtess, лідера по багатьом напрямкам, і інкорпорувати його в свою структуру, створивши тим самим потужну платформу для подальшого розвитку на ринку України.

Туроператорські можливості TUI в Україні будуть розширені у частині продукту, напрямів, авіації. Компанія вперше представить диференційований продукт - концепції відпочинку для різних категорій туристів, створені спеціально для клієнтів з України. Такий формат відпочинку популярний у Європі, наприклад, понад 90% всіх продуктів компанії TUI UK - диференційовані. TUI і Turtess в рамках свого стратегічного альянсу вже запустили концепцію Fun&Sun в Туреччині в сезоні літо-2013.

По ключових напрямках туроператора почнуть роботу власні приймаючі компанії, повністю адаптовані під вимоги українського ринку.

Розвиток дистрибуції - один з ключових пріоритетів TUI в Україні. Після операції компанія має намір істотно змінити підхід до роздробу: акцент буде зроблений на розширення мережі під брендом TUI\Turtess, так і на зміцнення співпраці з незалежними агентствами.

TUI також має намір активно розвивати в Україні сучасні технології. На сьогоднішній день компанія є одним зі світових лідерів у цій сфері. Протягом найближчих 8 місяців будуть запущені нові сучасні b2b і b2c-сайти зі швидкісними і багатофункціональним пошуком туру, впроваджена удосконалена система бронювання і FIT-платформа, а також розроблена мобільна версія сайту.

TUI Travel PLC - провідна світова туристична компанія. До групи входить більше 240 брендів, в числі яких - туроператори, круїзні компанії, авіаперевізники, готельні ланцюжки й ін.

Компанія була утворена в результаті злиття двох туристичних компаній TUI Tourism і First Choice Holidays в 2007 р. Понад 55% акцій TUI Travel PLC належать групі TUI AG, найбільшим акціонером якої є структури російського підприємця Олексія Мордашова.

Група обслуговує близько 30 млн туристів, працює в 180 країнах і пропонує клієнтам різноманітні варіанти відпочинку. Тільки в Європі TUI має більш 3 000 туристичних агентств. Загальна кількість співробітників компанії перевищує 50 тисяч. TUI Тravel PLC включає кілька авіакомпаній і володіє найбільшим чартерним флотом у світі. Оборот компанії в 2012 р. склав 14,5 млрд фунтів стерлінгів, операційний прибуток - 490 млн фунтів стерлінгів.
.