До ЦОК "Вінницягазу" за 7 місяців звернулось близько 25 тисяч споживачів
Фахівці ЦОКу за добу обслуговують до 700 споживачів у опалювальний період
За сім місяців роботи фахову допомогу та консультацію працівників центру обслуговування клієнтів (ЦОК) з усіх "газових" питань отримало майже 25 тисяч клієнтів ПАТ "Вінницягаз". Про це повідомляє прес-служба компанії.
Фахівці ЦОКу за добу обслуговують до 700 споживачів у опалювальний період та 550-600 впродовж літніх місяців. Найпоширеніші питання - це консультації із приводу розрахунків, приєднання до газових мереж, встановлення лічильників, звернення за довідками, передача показань лічильників.
Пікове навантаження на роботу Центру спостерігається з 1 по 5 число щомісяця, коли триває процес передачі показань лічильника газу. В такі дні фахівці ЦОКу обслуговують за добу 800 і більше вінничан.
"Ключовим моментом роботи ЦОКу є значне зменшення часу очікування обслуговування клієнта. Так, зазвичай, відвідувачі встигають вирішити свої питання за 1-2 хвилини, у пікові періоди - за 6-9 хв. До відкриття Центру час на обслуговування одного споживача сягав до 30 хвилин", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Вінницягаз" Алла Гнатюк.