ЦВК затвердила обсяг ефірного часу, який буде надаватися партіям для проведення агітації за рахунок держбюджету
Центральна виборча комісія (ЦВК) на сьогоднішньому засіданні прийняла постанову, якою затвердила обсяг ефірного часу, який буде надаватися партіям за рахунок коштів державного бюджету. Про це журналістам повідомив заступник глави ЦВК Андрій Магера, передає кореспондент РБК-Україна.
Постанова, за словами Магери, стосувалося використання аудіовізуальних та друкованих ЗМІ суб'єктами виборчого процесу за рахунок коштів держбюджету "Закон передбачає певний ефірний час на радіо і телебаченні і друковану площу в газетах" Голос Україні "і" Урядовий кур'єр ", які надаються безкоштовно тим політичним партія , які висунули кандидатів", - заявив Магера.
Згідно з проектом постанови, ефірний час для проведення агітацій партією надається НТКУ на Першому національному каналі тривалістю 60 хвилин, національної радіокомпанією України на Першому каналі теж тривалістю 60 хвилин, регіональними державними чи комунальними телеорганізаціями тривалістю 20 хвилин, регіональними державними радіоорганізаціями - теж 20 хвилин. Ефірний час надається партії кожній із згаданої тілі, - радіоорганізацією у двох рівних частинах від загального обсягу часу, відведеного для надання агітаційних програм.
На публікацію передвиборних програм в друкованих ЗМІ повинна надаватися площа 3 тис. 900 знаків.
Також постанові е передбачає, що ефірний час на проведення передвиборної агітації надаватися кандидату в депутати в блоці передвиборної програми визначеної для відповідного одномандатного округу на протязі 20 хвилин на регіональному телеканалі та не менше 20 хвилин на регіональному радіоканалі, трансляція яких здійснюється в на території відповідного округу.
ЦВК має намір, відповідно до прийнятого постанови, публікувати в газетах "Голос Україні" і "Урядовий кур'єр", а також місцевих друкованих ЗМІ, розклад ефірного часу із зазначенням передвиборних агітацій теле, - радіопрограм, датою і час виходу в трьох денний термін з дня їх затвердження.