У Центр обслуговування "Чернігівгазу" за рік звернулося понад 145 тис. споживачів
У Центрі споживачам надали майже 30 різних видів послуг
Фахівці Центру обслуговування клієнтів у Чернігові за рік обслужили понад 145 тис. клієнтів компанії "Чернігівгазу" і надали майже 30 різних видів послуг. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що Центрах нового формату значно спрощено процес обслуговування та зменшено час очікування прийому. З моменту видачі талона електронної черги і до дзвінка клієнта в середньому проходить 15 хв.
"З відкриттям Центру ми реалізували можливість систематизувати надання послуг і зробити комфорными умови прийому споживачів, - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Щоб позбутися живих черг і скоротити тривалість очікування, ми встановили електронну чергу, яка автоматично розподіляє клієнтські потоки. Адже наше завдання - це швидко надати необхідну споживачеві інформацію та допомогти у вирішенні проблеми, при цьому заощадивши його час".
Найчастіше фахівці консультували споживачів за даними особових рахунків, зокрема зміни власника рахунку або перерахунку об'єму споживання газу. За рік з цими питаннями до Центру обслуговування в Чернігові звернулося близько 40 тис. клієнтів. Ще 6 тис. споживачів отримали консультації щодо процедури встановлення, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників.
Крім того, фахівцями Центру було видано 240 технічних умов на підключення до систем газопостачання, опрацьовано майже 4 тис. письмових звернень громадян.