Відсутність державної підтримки флагманського авіаперевізника призводить до монополізації ринку іноземними компаніями. Таку думку в коментарі РБК-Україна висловив експерт авіагалузі Святослав Євсєєв. На думку експерта, про це свідчить міжнародний досвід ряду країн східної Європи.
"Саме через відсутність своєчасної держпідтримки авіагалузі в різний час припинили існування естонський пасажирський перевізник Estonian Air, болгарський Balkan, угорський Malev", - заявив експерт, - "близько 40% ринку втратила польська компанія LОТ".
Також експерт висловив побоювання щодо появи на українському ринку турецького перевізника - компанії AtlasJet, яка після виходу на ринок Киргизстану спровокувала втрату киргизькою авіакомпанією Kyrgyzstan Air більшості міжнародних рейсів.
"І тільки під загрозою монополізації авіаринку країни втрутився уряд Киргизії, змусивши AtlasJet переглянути умови співпраці", - прокоментував експерт.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що AtlasJet також звинувачують у невиконанні зобов'язань по відношенню до турагентів в Казахстані. Так, авіакомпанія була замішана у скандалі навколо збанкрутілого туристичного оператора Казахстану "Гульнар Тур". В результаті чого туристи зіткнулися з проблемами через скасування авіакомпанією чартерних рейсів до Туреччини. У Національній палаті підприємців Казахстану в свою чергу закликали відкликати дозвіл, виданий Atlas Jet на здійснення регулярних перевезень.