"Трейд Коммодіті" вимагає від МЕРТ прибрати "корупційний пробіл" в процедурах держзакупівель
"Трейд Коммодіті" заявляє про правове свавілля в Україні
Компанія "Трейд Коммодіті" вимагає від Міністерства економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) прибрати "корупційний пробіл" в процедурах державних закупівель. Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав директор зі зв'язків з громадськістю компанії Роман Могила.
"Через відсутність чітко прописаної процедури підтвердження факту підвищення цін на ринку держоргани і компанії, з якими вони співпрацюють, при держзакупівлях будуть потрапляти в правову безвихідь. Сьогодні в Україні відбувається правове свавілля, через яке страждає не тільки репутація окремих компаній, але і імідж України в цілому", - написав він.
За даними Могили, від "Трейд Коммодіті" вимагають довідку про підвищення цін на ринку, що не передбачено законодавством.
"У законі України "Про публічні закупівлі" не прописано, які саме документи необхідно надати для підтвердження підвищення цін. У підсумку Національне антикорупційне бюро України паралізувало рахунки "Трейд Коммодіті" фактично просто тому, що в законі не існує чітких правил проведення процедури підвищення цін. При цьому слідчі органи не беруть до уваги принцип "все, що не заборонено законом, дозволено", - написав він.
Відсутність чіткої процедури підтвердження факту підвищення цін на ринку, на думку Могили, є основною проблемою при державних закупівлях.
"Так не повинно бути! Тому компанія "Трейд Коммодіті" офіційно звертається до Кабінету міністрів України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі з вимогою чітко прописати в законодавстві процедуру підвищення цін на ринку. Поки цей пробіл у законі існує, всі без винятку державні органи та компанії, які з ними працюють, будуть потрапляти в правову безвихідь, що в свою чергу буде загрожувати їм або збитками, або звинуваченнями в корупції. Відносини між компаніями та державними органами повинні бути чітко регламентовані за допомогою конкретних правових норм", - резюмував директор зі зв'язків з громадськістю компанії.