Toyota очолила рейтинг
Японський концерн Toyota визнаний найдорожчим автомобільним брендом світу. Про це свідчать дані рейтингу, складеного консалтинговим агентством в області брендингу Interbrand.
Згідно з рейтингом, аналітики агенції оцінили японського автовиробника у 50,291 млрд доларів.
У трійку лідерів увійшли німецький Mercedes-Benz, його Interbrand оцінив у 47,829 млрд доларів і також німецький концерн BMW, чия вартість склала 41,521 млрд доларів.
У топ-10 увійшли японська Honda, у неї оцінка в 22,696 млрд доларів. Американський Ford - 13,643 млрд доларів. Представник корейського автопрому - Hyundai - 13,193 млрд доларів, у німецького Audi - 12 млрд доларів.
З відомих марок автомобілів у рейтинг також увійшли Nissan, оціночна вартість якого склала 11,534 млрд доларів і Volkswagen оцінений у 11,522 млрд доларів.
Сюрпризом стала оцінка вартості люксового бренду Porsche. За підрахунками аналітиків агентства вона склала менше 10,12 млрд доларів.
Як не дивно, сама інноваційна компанія в галузі машинобудування - американська Tesla, засновником і власником якої є Ілон Маск, посіла останню сходинку рейтингу. Її оцінили у 4 млрд доларів.
Що стосується найбільшого російського машинобудівного концерну "Автоваз", то ця позиція навіть не розглядалася аналітиками Interbrand.
Нагадаємо, в області IT-технологій і зв'язку рейтинг найдорожчих брендів світу в 2017 році Apple, Google і Microsoft.