Юлія Тимошенко , будучи кандидатом в Президенти України, витратила на передвиборну кампанію 67 млн 504,7 тис. грн.
Юлія Тимошенко , будучи кандидатом в Президенти України, витратила на передвиборну кампанію 67 млн 504,7 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Тимошенко, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Тимошенко витратила 4 млн 427,8 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 52 млн 309,3 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 6 млн 861,2 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 3 млн 906,2 тис. грн
У виборчому фонді також залишилися не витраченими 1,5 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Тимошенко проголосували 2 млн 310 тис 130 виборців (або 12,82%). Таким чином, на кожен отриманий Тимошенко голос прийшлося по 29 грн 22 коп. з витрачених нею на вибори 67,5 млн грн.