Сергій Тігіпко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 75 млн 498,9 тис. грн.
Сергій Тігіпко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 75 млн 498,9 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Тігіпко, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Тігіпко витратив - 1 млн 435,7 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 72 млн 392,8 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 13,3 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 1 млн 657 тис. грн.
У виборчому фонді також залишилися не витраченими 1,07 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Тігіпко проголосували 943 тис. 350 виборців (або 5,23%). Таким чином, на кожен отриманий Тігіпко голос прийшлося по 80 грн 3 коп. з витрачених ним на вибори 75,4 млн грн.