Бізнес-модель "Аль-Джазіри" виявилася неспроможною у світлі конкуренції на американському ринку ЗМІ
Катарський медіаконцерн "Аль-Джазіра" вирішив закрити свій кабельний телеканал у США і припинить його мовлення наприкінці квітня поточного року, передає CNN.
Мовлення буде припинено до 30 квітня, роботу можуть втратити близько 700 осіб.
Рішення вийти з бізнесу було продиктовано тим, "що наша бізнес-модель виявилася неспроможною" у світлі конкуренції на американському ринку ЗМІ, повідомив у листі співробітникам глава Al Jazeera America Аль Антсі.
Телеканал розпочав трансляцію своїх програм в американських кабельних мережах у серпні 2013 року після покупки за 500 мільйонів доларів телеканалу Current TV, що належав колишньому віце-президенту США Альберту Гору.
Незважаючи на високу професійну якість програм і на те, що канал був доступний 55 мільйонам передплатників, його рейтинги залишалися вкрай низькими. Офіційних даних щодо його популярності немає, але аналітики припускають, що у нього було менше 100 тисяч постійних глядачів. Телеканал був об'єктом критики за антизахідні погляди.
При цьому компанія не планує повністю згортати свою діяльність у США, але тепер зосередиться на розвитку цифрових сервісів. Американська версія телеканалу "Аль-Джазіра" почала працювати у 2013 році і була доступна в 61 млн будинків у США, але число глядачів у прайм-тайм рідко перевищувало 30 тисяч людей.
Нагадаємо, американський телеканал CNN збереже сітку мовлення після продажу в Росії.