У Telegram-каналах найближчим часом з'являться офіційні рекламні повідомлення. Це буде не персоналізована реклама, оскільки месенджер не стане використовувати персональні дані.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на повідомлення засновника Telegram Павла Дурова.
За його словами, реклама з'явиться тільки у відкритих каналах з аудиторією від 1 тисячі осіб.
"Реклама торкнеться тільки великі канали-сервіси, де вже і так є реклама і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram. Конфіденційність користувачів для Telegram першорядна. Вміст рекламних повідомлень буде залежати тільки від тематики каналів, в яких вони виводяться, а не від особистих даних користувачів", - заявив Дуров.
Він додав, що рекламне повідомлення можуть складатися тільки з тексту до 160 символів. При цьому в рекламі не можна буде використовувати зовнішні посилання і фотографії.