"Сумигаз": 104.ua представила нові рішення для управління рахунками клієнтів
У листопаді 2015 року споживачі природного газу Сумської області отримали можливість управляти своїм рахунком онлайн за допомогою особистого кабінету 104.ua. За перший рік роботи сервіс освоїли 9 тисяч клієнтів АТ "Сумигаз", а на сьогодні зареєстровано майже 170 тисяч домоволодінь області.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що за 5 років особистий кабінет оновився і став ще більш зручним – реєстрація доступна за номером телефону або е-mail, клієнти можуть додавати до 25 рахунків до свого акаунту, сплачувати за послуги в один клік, управляти особовими рахунками в різних газових компаніях незалежно від їх місця розташування.
"Ці інноваційні рішення доступні з будь-якого девайса і особливо актуальні в умовах пандемії, тому що дозволяють взяти на себе турботу про близьких. Користувач може приєднати до одного акаунту до 25 особових рахунків", - відзначає начальник управління зовнішніх комунікацій АТ "Сумигаз" Анастасія Шимаріна.
На новій платформі 104.ua також реалізована функція оплати в "один клік" по рахунках за послуги. У такому випадку розрахунок за двома рахунками проводиться одним платежем і дозволяє клієнтам заощаджувати на комісії.
"У "Сумигаз" нагадують, щоб оплачувати за фактично спожиті куби газу, споживачам Сумщини необхідно щомісяця з 1 по 5 число фіксувати показання свого лічильника газу і передавати їх газорозподільчій компанії. Є можливість без проблем передати свої показання у зручний спосіб онлайн: зафіксувати показання в Особистому кабінеті на сайті 104.ua; передати показання за допомогою чат-боту 7104ua у Viber або Telegram. За допомогою цих сервісів ви можете передати показання, сфотографувавши лічильник", - йдеться у повідомленні.