Будівництво Нікарагуанського каналу, який з'єднає Атлантичний та Тихий океани, почнеться в кінці 2014 р.
Будівництво Нікарагуанського каналу, який з'єднає Атлантичний і Тихий океани, почнеться в кінці 2014 р., передає Associated Press з посиланням на офіційне повідомлення уряду Нікарагуа.
Раніше, 5 січня ц.р. повідомлялося, що початок будівництва каналу буде відкладено до 2015 р.
Голова уповноваженого органу з будівництва каналу Мануель Коронель Каутц повідомив, що підготовчі заходи проводяться у встановлені часові показники.
Нікарагуанські законодавці 13 червня 2013 р. схвалили надання китайської компанії HKND концесії на будівництво та управління каналом.
Прихильники реалізації проекту Нікарагуанського каналу вважають, що його будівництво і функціонування допоможе витягнути країну з бідності. Опоненти вказують, що канал може виявитися економічно невигідним, а його будівництво завдасть істотної шкоди навколишньому середовищу.
15 червня 2013 р. Президент Нікарагуа Даніель Ортега і голова HKND Group Ван Дзінь підписали угоду, що надає HKND права на споруду і управління каналом і суміжними проектами строком на 50 років. У випущеному в результаті підписання угоди прес-релізі HKND говорилося, однак: "HKND Group успішно отримала ексклюзивне право на будівництво і управління Великим Нікарагуанським каналом на 100 років".
У своєму інтерв'ю 27 жовтня 2013 р. Ван Дзінь повідомив, що будівництво каналу почнеться в грудні 2014 р., і планується, що перші суду пройдуть по каналу в грудні 2019 р. Також Ван Дзінь зазначив, що приблизна вартість проекту складе 40 млрд дол., і список залучених інвесторів, а також відомості про їх внесок і відповідальності, будуть оприлюднені незадовго до початку будівництва каналу.
Ван Дзінь також очолює китайську телекомунікаційну компанію Xinwei, активно займається реалізацією своїх проектів в Нікарагуа.
Аналітики Associated Press Майкл Вайссенштайн і Луїс Мануель Галеано у своїй статті від 13 грудня 2013 р. зазначають, що згідно з підписаним з урядом Нікарагуа угодою, Ван Дзінь може зовсім не приступати до будівництва каналу (і, відповідно, не платити нічого в казну Нікарагуа), замість чого просто зайнятися розробкою прибуткових побічних проектів, звільнених від податків.