Через те, що титул будівництва Дніпропетровського метрополітену був затверджений лише 13 липня ц.р., на рахунки підрядника (ВАТ «Дніпрометробуд») досі не надійшли 50 млн грн, закладені на будівництво метро в держбюджеті-2012. Про це сьогодні кореспонденту РБК-Україна повідомили працівники «Дніпрометробуду». Титул будівництва метрополітену готувався Міністерством інфраструктури.
Затримка із затвердженням титулу будівництва стала причиною утворення заборгованості по зарплаті перед працівниками «Дніпрометробуду», яка, починаючи з лютого ц.р. становить 3 млн грн. «Всього робіт виконано на 13 млн грн. У цю суму входить і тримільйонний борг по заробітній платі», - сказали представники метробуду.
Також, за їхніми словами, очікується, що сьогодні в Мінфіні буде погоджено виділення 13 млн грн дирекції будівництва Дніпропетровського метрополітену. Згідно з процедурою, протягом 10 днів ці кошти мають надійти на рахунок підрядника. Також, вважають в «Дніпрометробуді», у зв'язку із затвердженням титулу будівництва, фінансування будівельних робіт до кінця 2012 р. буде здійснюватися стабільно і вчасно.
Президент України Віктор Янукович 16 листопада 2010 р. підписав доручення уряду, в якому будівництво метрополітену в Дніпропетровську визначено як один з пріоритетних і найважливіших проектів соціально-економічного розвитку Дніпропетровської області.
Для продовження робіт в 2013 р. на будівництво Дніпропетровського метрополітену буде залучено кредит Європейського банку розвитку і реконструкції (ЄБРР) під держгарантії на суму 152 млн євро. Відповідне рішення Кабмін ухвалив 11 червня ц.р. Всього на реалізацію проекту, з урахуванням кредиту від ЄБРР, планується залучити кредитні кошти обсягом 304 млн євро.
Проект будівництва метрополітену дозволить подовжити його протяжність у Дніпропетровську на 4 км - з 7 км до 11 км, а також відкрити три нові станції - «Театральну», «Центральну» і «Музейну». З початку 2012 р. в рамках будівництва метро в Дніпропетровську здійснена проходка протяжністю 52 метри.