Будівництво метрополітену в Дніпропетровську може бути призупинено через затримку з підготовкою та затвердженням титулу проекту
Через те, що титул будівництва Дніпропетровського метрополітену був затверджений лише 13 липня ц.р., на рахунки підрядника (ВАТ «Дніпрометробуд») досі не надійшли 50 млн грн, закладені на будівництво метро в держбюджеті-2012. Про це сьогодні кореспонденту РБК-Україна повідомили працівники «Дніпрометробуду». Титул будівництва метрополітену готувався Міністерством інфраструктури.
Затримка із затвердженням титулу будівництва стала причиною утворення заборгованості по зарплаті перед працівниками «Дніпрометробуду», яка, починаючи з лютого ц.р. становить 3 млн грн. «Всього робіт виконано на 13 млн грн. У цю суму входить і тримільйонний борг по заробітній платі», - сказали представники метробуду.
Також, за їхніми словами, очікується, що сьогодні в Мінфіні буде погоджено виділення 13 млн грн дирекції будівництва Дніпропетровського метрополітену. Згідно з процедурою, протягом 10 днів ці кошти мають надійти на рахунок підрядника. Також, вважають в «Дніпрометробуді», у зв'язку із затвердженням титулу будівництва, фінансування будівельних робіт до кінця 2012 р. буде здійснюватися стабільно і вчасно.
Президент України Віктор Янукович 16 листопада 2010 р. підписав доручення уряду, в якому будівництво метрополітену в Дніпропетровську визначено як один з пріоритетних і найважливіших проектів соціально-економічного розвитку Дніпропетровської області.
Для продовження робіт в 2013 р. на будівництво Дніпропетровського метрополітену буде залучено кредит Європейського банку розвитку і реконструкції (ЄБРР) під держгарантії на суму 152 млн євро. Відповідне рішення Кабмін ухвалив 11 червня ц.р. Всього на реалізацію проекту, з урахуванням кредиту від ЄБРР, планується залучити кредитні кошти обсягом 304 млн євро.
Проект будівництва метрополітену дозволить подовжити його протяжність у Дніпропетровську на 4 км - з 7 км до 11 км, а також відкрити три нові станції - «Театральну», «Центральну» і «Музейну». З початку 2012 р. в рамках будівництва метро в Дніпропетровську здійснена проходка протяжністю 52 метри.