Будівництво частини Великої Окружної дороги у Києві має завершитися до кінця 2018 року, - Кличко
Мова йде про ділянку від проспекту Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської
Столична влада планує до кінця 2018 року завершити будівництво частини Великої Окружної дороги на ділянці від проспекту Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час інспекції будівництва, повідомляється на сайті Київської міської державної адміністрації.
Зокрема, Кличко зазначив, що мешканці столиці відчувають, наскільки складною є транспортна ситуація у столиці.
"Ми робимо все, щоб транспортне сполучення в Києві відповідало європейським стандартам", - зазначив Кличко.
За словами Кличка, всі міста будували таким чином, що транзитний транспорт повинен проїжджати через центральну частину міста, створюючи додаткове навантаження на дорожню інфраструктуру та погіршуючи екологічну ситуацію.
"Наше завдання - наступного року добудувати цю частину Великої Окружної, щоб вантажівки могли їхати в об’їзд, не перевантажуючи центр міста. Це суттєво покращить ситуацію на столичних дорогах", - зазначив Кличко.
Як повідомляється, рішення про будівництво вказаної частини Великої Окружної дороги було ухвалене ще у 2001 році, але через брак фінансування роботи зупинили. Будівництво відновили у кінці 2016 року.
Крім того, Кличко зазначив, що Київ розраховує на фінансову допомогу від уряду в добудові цієї дороги.
За словами мера, протяжність ділянки становить 1,8 км. В рамках проекту передбачається будівництво двох шляхопроводів - на перетині з вул. Богатирською та залізничною колією, будівництво підземного переходу в районі вул. Майорова, перекладання інженерних мереж (водо- та газопроводи, каналізація), зовнішнього освітлення, благоустрій території.
"За декілька місяців всі сваї шляхопроводів будуть встановлені. І за розрахунками фахівців, вже за 11 місяців ми зможемо відкрити цю дорогу", - додав він.
Крім того, заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Лев Парцхаладзе, який також брав участь в інспекції, додав, що він останнім часом бачить суттєві зміни на краще із станом столичних автодоріг.
"Я хочу підтвердити, що Мінрегіонбуд у рамках фінансування державного фонду регіонального розвитку готовий взяти участь у співфінансуванні цього проекту щодо добудови Великої Окружної", - сказав Парцхаладзе, позитивно оцінивши той факт, що ремонт доріг є пріоритетом для влади Києва.
Парцхаладзе також наголосив, що спільне завдання столичної влади та уряду - оперативно добудувати Велику Окружну.
У свою чергу заступник голови КМДА Олександр Спасибко додав, що вартість будівництва на цій ділянці складе 405 млн гривень, фінансування відбувається за рахунок міського бюджету та частково з фонду регіонального розвитку. Так, наразі витрачено 190 млн гривень.
Спасибко також зазначив, що вже частково готові обидва шляхопроводи, тривають роботи з будівництва підземного переходу, а також ведеться будівництво дороги: завезено і укладено в насип пісок, здійснюють підготовчі роботи до пониження проїзної частини дороги вул. Богатирська до проектних позначок.
"Нам нічого не заважає до кінця наступного року повністю здати цей важливий для столиці об'єкт. Як тільки запрацює ця розв’язка, весь транзитний транспорт буде рухатися виключно цією дорогою, а не через центр столиці. Ми таким чином зменшимо навантаження на вулицю Теліги та Шулявський шляхопровід і будемо проводити його реконструкцію", - повідомив Спасибко.
Кличко також наголосив, що столична влада цього року виконала завдання, яке собі ставила, і відремонтувала 302 км столичних доріг. Протягом двох останніх років у Києві відновили майже третину автошляхів та проїздів - 500 км.