ua en ru

Від стратегії до результату на гіпершвидкості: у Києві відбувся Форум бізнес- та ІТ-лідерів

Від стратегії до результату на гіпершвидкості: у Києві відбувся Форум бізнес- та ІТ-лідерів

22 червня у Києві, в КВЦ "Парковий", відбувся Форум бізнес - та ІТ-лідерів, присвячений питанням розвитку компанії в умовах, коли потреби клієнтів, ринок і технології змінюються з приголомшливою швидкістю. Унікальне бізнес-захід відвідали понад 1 000 учасників з України, Білорусі, Латвії, Грузії, Росії, Казахстану та Ізраїлю. Організатором Форуму виступила група компаній Terrasoft, розробник платформи bpm'online для управління бізнес-процесами продажів, маркетингу і сервісу.

Основну серію виступів відкрив спеціальний гість Форуму — Павло Шеремета, відомий економіст, засновник Майстерні стратегій PRORYV, екс-міністр економічного розвитку і торгівлі України. У своїй доповіді спікер акцентував увагу на тому, що сьогодні компаніям, працюючи в умовах жорсткої конкуренції, критично важлива швидкість реалізації стратегії. І щоб досягти прориву, потрібно почати з деталізації стратегічних цілей на короткострокові проекти та сформувати проектні команди, що володіють достатнім рівнем повноважень, впливу та внутрішньої енергії.

Тему продовжила Катерина Костерєва, CEO bpm'online і Terrasoft, з доповіддю про мистецтво управління бізнесом в епоху змін. Катерина впевнена, що сьогодні компанії досягають успіху завдяки здатності швидко реалізовувати свою стратегію і втілювати в життя нові ідеї. Серед складових успіху Катерина назвала готовність співробітників до змін і колосальну роль лідерства в просуванні до мети. Крім того, особливу увагу необхідно приділяти етапу впровадження змін, щоб нові ідеї прижилися в компанії, стали її новим ДНК.

У продовження ключової теми Форуму своїми викликами і інсайтами поділився Владислав Чечоткін, засновник найбільшого в Україні інтернет-магазину Rozetka. У форматі інтерв'ю Владислав розповів про те, що для досягнення цілей компанія постійно змінюється, перебудовує процеси та впроваджує інновації. При цьому запорукою успіху є люди, адже безліч ініціатив народжуються і впроваджуються знизу, і кожній команді забезпечується максимальна підтримка і свобода дій. Крім того, на думку Владислава, компанія змогла швидко масштабуватися завдяки використанню технологій — сьогодні всі процеси, включаючи продаж, доставку, склад, HR, управляються за допомогою сучасних IT-систем.

Від стратегії до результату на гіпершвидкості: у Києві відбувся Форум бізнес- та ІТ-лідерів

Далі гостей Форуму чекала насичена програма в двох тематичних потоках.

CRM: люди, процеси, технології

Серію виступів CRM-потоку відкрив Ваче Давтян, підприємець і бізнес-тренер. Ваче поділився своїм досвідом побудови мотивованої команди, орієнтованої на результат, і при цьому відзначив важливість створення корпоративної культури, заснованої на позитиві, довірі і взаємній підтримці. Зі спікером погодився Михайло Шелемба, СЕО "Датагруп". У своїй доповіді Михайло поговорив про причини неуспішних перетворень, вплив залученості команди на кінцевий результат і способи підвищення операційної ефективності компанії в цілому.

Артем Ткаченко, член наглядової ради "Віді Груп", розповів про практичному досвіді використання CRM-технологій, що дозволяють в режимі реального часу ефективно взаємодіяти з клієнтами на основі отриманих даних. Про зміну клієнтських очікувань, нових правилах, які сьогодні диктує світ інформаційних технологій, і необхідність бути гнучкими при прийнятті рішень говорив Руслан Співак, директор корпоративного бізнесу в Райффайзен Банк Аваль.

З новим поглядом на CRM-технології виступив Олексій Шершньов, генеральний директор Медичної компанії ilaya. Олексій розповів про сучасні підходи у взаємодії з пацієнтами та інструменти, які дозволяють впровадити клієнтоорієнтовану модель роботи закладів охорони здоров'я.

Теми вирощування лояльності потенційних клієнтів було присвячено виступ Кирила Куницького, засновника і CEO Школи системного бізнесу "Бізнес-Конструктор". Кирило виділив контент-маркетинг як найбільш ефективний інструмент вирощування, а також навів приклади простих і дієвих способів того, як отримати контакти потенційного клієнта, "підігріти" інтерес до продуктів компанії і підштовхнути до купівлі.

На завершення CRM-потоку Максим Голубєв, консультант зі стратегічного розвитку продажів, провів детальний аналіз факторів, що впливають на ефективність роботи менеджерів з продажу. Максим упевнений, що цінність співробітників повинна бути змінені кількістю результативних дій в одиницю часу і що справжня CRM-система — це не засіб для обліку інформації, а інструмент для управління ефективністю бізнес-процесів, пошуку вузьких місць в роботі і їх усунення.

Від стратегії до результату на гіпершвидкості: у Києві відбувся Форум бізнес- та ІТ-лідерів

BPM: бути на півкроку попереду

Активними учасниками BPM-потоку Форуму стали IT-професіонали та експерти в галузі управління бізнес-процесами.

"Якщо компанія, незалежно від галузі, не змінює свої процеси, то вона втрачає можливості для інновацій, а значить — конкурентна перевага і частку ринку", — вважає Андрій Погорілий, візіонер проекту CIOneer. На думку Андрія, завдання ІТ у компанії — бути на півкроку попереду, забезпечити інновації в процесах і рішеннях, визначати потреби і створювати можливості.

Про значення BPM-технологій у всіх сферах діяльності організації і технологічних тренди розповів Олександр Попов, CTO і керуючий партнер Terrasoft. А Віталій Гдуля, директор по продуктах Terrasoft, на практичних прикладах показав, чому інтелектуальні технології управління бізнес-процесами служать основою для зростання і розвитку компанії в епоху змін на гіперскорості. Спікерів підтримав Анатолій Вовнюк, начальник департаменту інформаційних технологій НАК "Нафтогаз України". Анатолій упевнений, що IT повинен стати драйвером бізнесу, і для початку потрібно зрозуміти основні больові точки і тенденції зростання, навчитися говорити мовою бізнесу та знайти те, що може бути корисно компанії.

Тарас Гошовський, IT-директор ELDORADO, в своїй доповіді розповів про те, чому так важливо забезпечити однаковий клієнтський досвід у різних каналах і як домогтися того, щоб онлайн - та офлайн-канали працювали на спільний результат. Про клієнтський досвід, нові підходи в роботі з клієнтами і масштабної трансформації бізнес-процесів компанії говорив також Кирило Гончарук, IT директор Укртелекому.

Програму BPM-потоку закрила Юлія Старун, директор з клієнтського досвіду, Terrasoft. В рамках заходу Юлія провела експрес-тренінг з моделювання процесів в нотації BPMN, а також розповіла про теорії та практиці використання гнучких підходів Case Management в управлінні процесами організації.

Приголомшлива атмосфера заходу дозволила учасникам Форуму бізнес - та ІТ-лідерів отримати відмінний заряд нових ідей і розширити коло бізнес-знайомств. На стендах виставки, учасниками якої стали компанії Consimple, Beesender, Укртелеком, Binotel, ЛІГА:ЗАКОН, Датагруп, Olerom та інші, гості змогли познайомитися з продуктами і рішеннями для розвитку бізнесу, поспілкуватися з експертами в області BPM і CRM, а також почути відповіді на свої питання.

Від стратегії до результату на гіпершвидкості: у Києві відбувся Форум бізнес- та ІТ-лідерів