Сьогодні страхові компанії України самостійно усувають близько 70% порушень, не чекаючи перевірки Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг, хоча ще восени 2012 р. цей показник досягав лише 10%. Про це в інтерв'ю "Комерсант-Україна" заявив глава Держкомфінпослуг Андрій Стасевськийо.
За його словами, комісія реагує на всі скарги, які до них надходять: звертається із запитами до компаній і, якщо потрібно, направляє фахівців з перевіркою.
"Поки кількість скарг, як і раніше, залишається великою, але прогрес є. Ще восени до моменту розгляду скарг на засіданні комісії страховики самостійно усували близько 10% порушень. У січні цей показник становив уже близько 50%, а до засідання 31 січня, коли ми планували розглянути 16 скарг, 11 порушень вже були усунені - цей рівень підвищився до 70%. Тепер, як тільки компанія дізнається, що скарга потрапила до нас, вона дуже оперативно усуває всі порушення, не чекаючи санкцій комісії ", - повідомив Стасевського.
Він зазначив, що як і раніше багато скарг надходить на страхову компанію "Оранта". Але ця компанія - одна з найбільших в Україні, "тому такий стан речей логічний".
Крім того, за словами Стасевського, зараз Держкомфінуслуг проводить перевірку страхової компанії "Провідна".
"Йде (в "Провідній") планова перевірка, але є депутатський запит Андрія Пінчука про можливе недорезервування. Ми вже поінформували його, що включимо це питання до порядку позапланової перевірки. Крім того, перевіряємо зараз СК "Статус", СГ ТАС і СК "Страховий капітал"", - повідомив Стасевський.
Читайте також: Рада виділила Держкомфінпослуг 5,6 млн грн для створення інформаційної системи комісії