Вартість угод злиття і поглинання (M&A) в світовій автомобільній галузі в I півріччі 2011р.склала 18,8 млрд дол і було здійснено 303 операції.Це значно перевищує показник за I півріччя 2010р., Коли сукупна заявлена вартість угод опинилася на найнижчому рівні за останні 5 років. Про це йдеться в огляді PricewaterhouseCoopers (PwC).
"Ми спостерігаємо, що кількість угод у світовому автомобільному секторі повертається до докризового рівня. Активність на ринку злиттів і поглинань у першій половині 2011р. Зросла в результаті незадоволеного попиту, що виник роком раніше через обережного поводження покупців і продавців, які прагнули отримати більш привабливімультиплікатори по операціях ", - сказав керівник практики з надання послуг компаніям автомобільної галузі PwC в Росії Стенлі Рут.
В огляді наголошується, що постачальники компонентів уклали менше операцій, ніж виробники автомобілів, проте їхня сукупна заявлена вартість перевищила показник за відповідне півріччя 2010р.
Представники роздрібної торгівлі, післягарантійного обслуговування, оренди / лізингу, оптового продажу та ін значно збільшили обсяги угод - їх вартість перевершила докризовий рівень.Однак це відбулося завдяки передусім двом великим угодам, сукупна ціна яких перевищила 10,8 млрд дол
Якщо розглядати ситуацію по регіонах, активність на європейському ринку була на високому рівні - на його частку припало 42% кількості всіх угод, укладених в світовій автомобільній галузі. На частку європейських компаній-покупців довелося 48% загальної заявленої вартості транскордонних угод. При цьому на США припадає найбільша частка угод за заявленою вартістю (51%) і за заявленими транскордонним інвестиціям (64%). У 2010 р. більша частина транскордонних інвестицій припадала на Азію. Однак у першій половині 2011р. на азіатському ринку відбулося значне падіння припливу інвестицій і, судячи з заявленої вартості угод, фактично спостерігався чистий відтік капіталу, зазначається в повідомленні PwC.